My Chubby Friends

Hahahaha....hidup dari perspektif aku...

Hidup akan bertemu dengan mati.
emmm...aku bukanlah org yang arif dgn ayt berbunga2 ni..aku cume berpendapat, hidup kita ada 24 jam sehari..dan kita sebagai seorang manusia berhak menguruskan 24 jam yg tlh diberikan olh-Nya. Hidup ni jugak merupakan sebuah perjudian, salah langkah buruk akibatnye, langkah yg betul pun kdg2 boleh jd teruk gak..

Contohlah..kalau kita malas belajar,at last keputusannya sendiri paham la..kalau rajin belajar pun tak tentu kita boleh cemerlang..hidup ni memang satu perjudian..untung nasib seseorangg hanya Allah saje yg tahu...dan kalau kita gagal sekalipun, Dia tahu, itulah yg terbaik utk kita. Ingat!!
ALLAH TAHU APA YANG TERBAIK UNTUK HAMBA-HAMBA NYA.      
ni cuma pendapat aku je..

Hidup pula sentiasa penuh dgn warna-warni. Utk diri aku sendiri, macam2 pengalaman yg aku tempuh...yg  manis mahupun pahit...tapi bila dihitung-hitung pahit yg lebih byk berbanding manis agaknya..hehehe..tapi, aku tak kisahlah sangat pengalaman yg aku tempuhi tu manis atau pun pahit...yg paling penting dari setiap pengalaman tu memberikan aku sedikit perspektif dlm hidup aku sendiri, dan yg paling penting pengalaman tu boleh membuatkan aku mnjadi seorang yg lebih matang pd masa hadapan...hehehehe...(satu pandangan yg tipikal lak)

At last, kita hidup kat muka bumi ni bukan semata-mata duit,seks,pangkat atau segala material2 kebendaan...kita hidup kat dunia ni tak lain tak bukan hanyalah utk mengabdikan diri kepada-NYA sahaja....tapi aku tak le bermaksud kita kena mengejar akhirat semata-mata, dunia pun kenalah juga kita pandang...dalam kehidupan ni kita perlu menitik beratkan keseimbangan dan kesederhanaan...barulah kita boleh berjaya :) :) (: (: ..(this is my first entry) 

Penulis : Razif Razak ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Hahahaha....hidup dari perspektif aku... ini dipublish oleh Razif Razak pada hari Sabtu, 2 Julai 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Hahahaha....hidup dari perspektif aku...
 

0 cubitan aku terima...:

komen2 lah kat sini...

Razif Razak. Dikuasakan oleh Blogger.