My Chubby Friends

Oh tidak!! Malang betul nasib aku hari ni!!

First time hilang dompet...aduh =="

Memang terbaiklah , semua dokumen penting ada kat dalam dompet tu..ic , kad-kad bank , kad meal-plan (habislah kalau sape2 yg jumpa tu budak UPM ..mesti diorang habiskanlah duit meal-plan aku tuh..aduh)

MALANG BETUL HIDUP AKU HARI NI!!

Sudahlah menyusahkan ramai orang , mak bapak aku pun susah jugak...hanya kerana aku!! Tak sedap hati la pulak...

Macam mana boleh hilang? Hmmm... ceritanya panjang lorh dan sampai sekarang aku masih tak tahu lagi kemana perginya dompet aku tu... Nampaknya hari Isnin nanti aku kena ponteng kuliah lah nampaknya sebab nak settlekan segala dokumen-dokumen penting yg dah hilang tu...banyak kerja nak kena buat ni , leceh betullah.

Apa yang aku dengar denda kalau hilang mykad sebanyak RM110 ...habislah , bisinglah parent aku nanti... aku ni memang cuailah!!

Cakap pasal duit...memang sayang , RM200 lesap begitu saje.. hampir menangis aku dibuatnya , besar jumlahnya untuk aku...entahlah , tawakal je la pada Tuhan ...kalau ada rezeki jumpalah . kalau tak ada nak buat macam mana kan.. Redha je lah.. Mungkin di sebalik semua ni ada hikmah tersirat yg aku sendiri pun tak nampak...







Penulis : Razif Razak ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Oh tidak!! Malang betul nasib aku hari ni!! ini dipublish oleh Razif Razak pada hari Sabtu, 17 September 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Oh tidak!! Malang betul nasib aku hari ni!!
 

0 cubitan aku terima...:

komen2 lah kat sini...

Razif Razak. Dikuasakan oleh Blogger.