My Chubby Friends

haha... mentaliti rakyat Malaysia..

   Tengah2 aku online fesbuk aku tadi, aku ada ternampak satu post dari rakan fb aku . Sangat menarik pandangan dia terhadap mentalilti rakyat Malaysia yang sekarang asyik dok sibuk pasal politik. Aku pun sebenarnya dah naik muak dan bosan terhadap politik kat Malaysia ni. Lepas satu isu , isu lain lak yang timbul .. huh. What ever!!! huh.

  Credit to Nurfadzilah Ibrahim :) Ni saya copy paste bulat2 taw .. haha  :)

kepada yang menulis pos yang kat atas tu , kalau tak senang nama anda dipaparkan kat sini send lah feedback ... saya dengan hati terbuka terima segala feedback even nak remove pun boleh  :)

Penulis : Razif Razak ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel haha... mentaliti rakyat Malaysia.. ini dipublish oleh Razif Razak pada hari Khamis, 18 Ogos 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1cubitan aku terima...: di postingan haha... mentaliti rakyat Malaysia..
 

1 cubitan aku terima...:

Padilla berkata... | 18 Ogos 2011 pada 8:44 PTG

awk.. bukan sy punye pndngan taw.. sy nk share ngn korg jer tuh.. ^__^

komen2 lah kat sini...

Razif Razak. Dikuasakan oleh Blogger.