My Chubby Friends

Terima kasih :)

Bila aku memandang ke langit, aku terlihat awan
Bila aku memandang ke tanah, aku terlihat rumput-rumput kecil
Bila aku memandang ke hadapan, aku terlihat gunung tersergam indah
Bila aku memandang ke belakang, aku terlihat insan yang aku sayang
Ya, aku melangkah ke hadapan menuju ke gunung
demi mencapai ke puncaknya
supaya aku boleh menggapai awan di atasnya
supaya aku dapat melihat betapa luasnya tanah dibawah
dan, insan-insan tersayang
sentiasa berada di belakang
mendukung cita-citaku.......
Terima kasih semuanya

Penulis : Razif Razak ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Terima kasih :) ini dipublish oleh Razif Razak pada hari Isnin, 4 Julai 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Terima kasih :)
 

0 cubitan aku terima...:

komen2 lah kat sini...

Razif Razak. Dikuasakan oleh Blogger.